Címkék

2018. március 3., szombat

 Üdv Nektek Földlakók! :D 4 éve jártam itt..azóta sok minden történt. De lemaradni úgy sem maradtatok le semmiről.Újra kellett élesztenem a blogomat..már a jelszóra sem emlékeztem :D nem gond,csináltam másikat... és sikerült belépnem. :P Töltök pár képet,frissüljön picit az oldalam.. jó volt mondjuk visszanézni hogy mi volt ezelőtt 4 évvel . :D Ha ilyen "sűrűn" nézek be,sokkal izgibb. :) A képekről pár szót! Van a falunknak egy úgynevezett "szőlőhegye" , kimentünk a hóesésben,csináltam pár képet..elhagyatott kis tanya,csőszkunyhók..szőlőtőkék..van egy fajta fura hangulata a helynek,én szeretek kimenni,akár milyen idő van. Az őszi szüreteléskor pedig feléled a környék,traktorok zaja,beszélgetések,nevetések,olykor hangos szavakkal van teli a szőlőhegy.. viszont egyre kihaltabb a terület.. ami nagyon szomorú. :(







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése